Més enllà de nosaltres, resten les grans obres… I, malgrat ser prohibida en el seu dia, la novel·la El Arco iris, de D.H. Lawrence, que surt avui a la venda per Alba Editorial, 100 anys després de la seva publicació, 1915, ens demostra que la literatura, la bona literatura, sobreviu al temps i a la destrucció injusta, com si es tractés d’una crema sense sentit…

Jo sóc una fan de les novel·les de Lawrence des que vaig llegir de molt jove L’Amant de Lady Chatterley…

Us deixo la notícia de la pàgina de l’editorial:

http://www.albaeditorial.es/php/sl.php?shop.showprod&nt=7455&ref=97884-90651513&fldr=0#.Vjpe3a3lvxF

Espero que gaudiu d’una gran obra… Jo la tinc posada en la meva interminable llista de lectures.

Desembre 2015:

I ara que faig carta als Reis Mags, m’he demanat aquest llibre.

