Avui, 18 de desembre de 2015, a la Sala Gòtica de la Biblioteca del Barri Vell, s’ha celebrat l’acte de recepció del fons documental de l’escriptor Tom Sharpe, fons que fa augmentar la llista de fons especials que custodia la Biblioteca de la UdG i que la fa de visita imprescindible per aquells estudiosos o investigadors de certs autors o de certes temàtiques.

Aquest acte m’ha fet pensar en aquells anys de joventut universitària quan llegíem Wilt i rèiem com boges i  bojos, comentant amb els amics les tribulacions d’aquest personatge… Recordo aquest llibre ara que ja m’he fet gran i continuo a la universitat però treballant en ella.

Per cert, podeu trobar molts llibres d’aquest autor en la Biblioteca de la UdG!

Us deixo alguns paràgrafs que he trobat i us animo a llegir-la:

Entretanto, el personal docente estaba como siempre, dividido en facciones. Peter Braintree dirigía a los que creían que Wilt era inocente, a quienes se unió la Nueva Izquierda, en base a que todo el que tuviese conflictos con la policía tenía que tener razón. Major Millfield reaccionó correspondientemente, acaudillando a la Derecha contra Wilt, suponiendo automáticamente que todo aquel al que apoyara la Izquierda no podía tener la razón de su parte…

          -¿El tercer grado? Mi querido amigo. Ha visto usted demasiadas películas antiguas en la tele. La policía no utiliza métodos violentos en este país.

-Han sido bastante brutales con algunos de nuestros estudiantes que han participado en manifestaciones -señaló Braintree.
-Ah, pero los estudiantes son otro asunto completamente distinto, y los estudiantes que van a las manifestaciones reciben lo que se merecen. Una cosa es la provocación política y otro los asesinos domésticos del tipo de su amigo el señor Wilt, que pertenecen a una categoría completamente distinta…
Anuncis