No és que sigui amiga de celebrar quan una persona es mor, però tot sigui per mantenir viva la figura de grans escriptors, com és el cas del gran Miguel de Cervantes… Per tant, m’apunto a aquesta mena d’efemèrides…

Tenia un gran professor de literatura a la UAB, en Sergio Beser, que ens va posar en el seu programa d’una assignatura que vaig fer amb ell sobre la novel·la del segle XIX, quelcom així: “Per a futurs navegants d’aquesta assignatura, si no han llegit El Quixot, llegeixin-lo ja, als qui l’han llegit, rellegeixin-lo… perquè sense El Quixot no hi hauria novel·la…”

Em confesso una fan d’aquesta obra i de Cervantes…

L’any passat vaig anar uns dies a Grècia i ens vam aturar a Lepanto, una localitat preciosa, plena d’encant… amb una estàtua de l’insigne escriptor, amb qui em vaig fer una foto…

Us deixo, doncs, la pàgina dels actes que es faran al llarg d’aquest any.

http://www.rae.es/noticias/presentado-el-programa-oficial-del-iv-centenario-de-cervantes.

Gaudiu d’El Quixot i de l’obra de Cervantes!

 

Anuncis