Sempre havia desitjat fer una exposició bibliogràfica virtual per a la biblioteca en la qual treballo i aquell any per fi vam poder fer-la, gràcies a la nostra artista, la Núria: ens hi vam posar i vam crear una web amb el programa amb el què disposàvem aquell any, 2006. L’exposició bibliogràfica virtual estava dedicada a l’arquitecte gironí Rafael Masó i Valentí, sumant-nos als actes que van tenir lloc per commemorar els 100 anys de l’obtenció del títol d’arquitecte per part de l’insigne arquitecte gironí.

Vaig escriure la presentació jo mateixa; es va elaborar un recull de llibres i articles escrits sobre la vida de l’arquitecte i la seva obra; també es va voler incidir en la seva obra poètica, amb una petita mostra de poemes escrits per Rafel Masó; es van anar recollint notícies aparegudes a la premsa durant el període commemoratiu i per al perfil biogràfic vam comptar amb la semblança que ens va fer el seu nebot, en Narcís-Jordi Aragó, que de seguida es va mostrar interessant, agraït per l’honor i disposat a ajudar-nos en tot el que calgués. Durant aquests dies he recordat la seva amabilitat, la seva amable ajuda per a l’exposició i, abans de vacances, arreglant calaixos del meu despatx -fent endreça, com és costum en aquestes dates-, vaig topar amb la documentació de l’exposició i encara vaig trobar un full escrit a mà per ell… Vaig rememorar aquells dies de fa deu anys, en un somni acomplert, que ha tingut continuïtat, i en un home savi a qui vaig tenir el plaer de conèixer.

Us poso la pàgina, com a homenatge a en Narcís-Jordi Aragó i en senyal de sincer agraïment:

http://dugi-doc.udg.edu/bitstream/handle/10256/1278/index.htm?sequence=45

Anuncis